Klacht: telefoonkosten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kosten van 60 eurocent per minuut plus de extra bij komende kosten zijn ronduit belachelijk. Ik heb al 3 minuten nodig om door het keuzemenu te komen.
Voor een incassobedrijf die al weten dat mensen die bellen in financiele problemen zitten durf, ik die kosten ronduit a-sociaal te noemen.

Gewenste Oplossing:

Als de telefoonkosten lager zijn en het keuzemenu korter is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IM Nederland Credit Management Services BV

Heeft op 11 augustus 2014 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben een gratis on line service center hetgeen 24 uur per dag bereikbaar is waar nagenoeg alles op afgehandeld kan worden. Wij zullen contact opnemen met de klager, zodat hij ons int hoeft te bellen.
Inmiddels is met de klager gesproken. Hij heeft aangegeven tevreden te zijn met onze aanpak.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanjongen