Klacht: schandalige beltarieven 60cent p/m?!?

Ja ik heb een klacht krijg maar rekeningen van jullie binnen terwijl me telefoon abbonement ook allang is afgesloten en simyo heeft ook gezegt dat de bedragen niet kloppen.

Maar vooral jullie 0900 is schandalig, meestal mensen die bijde incasso komen hebben het niet breed en dan gaan jullie 60 cent per minuut vragen met een maximaal van 30euro rondom schandalig lijkt er gewon op dat jullie niet gebeld willen worden, ik ga jullie tarieven ook aankaarten bij radar en meer instanties omdat ik vind dat het gewoon niet kan en onmogelijk makt voor mensen als mij om met jullie in contact te komen.

mvg N.Pulido

contact met mij wordt opgenomen en jullie is goed over na gaan denken om wat klant vriendelijker te worden en jullie belachelijk bel tarvieven te wijzigen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IM Nederland Credit Management Services BV

Heeft op 07 juli 2014 om 08:37 geantwoord

Wij hebben 27 juni met de heer Nordin Pulido-Galan gesproken. Mijnheer is aangeboden om voortaan via de mail en rechtstreeks nummer (locaaltarief) met ons te communiceren. Hiernaast is het voor een ieder ook mogelijk te communiceren via ons gratis debiteuren service center.
Mijnheer was zeer tevreden met het contact en de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door thedonntn