Klacht: onterechte fordering

wij hebben een mail gekregen op 19 juni 2015 over een zogeheten open facature van conrad electronic benelux bv volgens im nederland zouden wij een bedrag van 64.85 open hebben staan we hebben contact gehad met conrad en daar uit blijkt dat er geen openstaande vorderingen zijn we hebben ter vergeefs contact gezocht met im nederland maar nooit iemand te berijken als im nederlands geen contact opneemt dan gaan wij aangifte doen wegens poging tot oplichting want we worden ten onrechte beticht van achterstallige betalingen terwijl er niks open staat IK VERWACHT binnen 24 uur contact

nvt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IM Nederland Credit Management Services BV

Heeft op 22 juni 2015 om 13:44 geantwoord

Wij hebben met betrokkene gesproken en uitleg gegeven over de vordering. Betrokkene was tevreden met de snelle reactie en de uitleg.

Alle klachten die gemeld zijn door paula76