Klacht: Netjes betaald maar verwerking van betaling laat op zich wachten

op 10 september 2014 over IM Nederland Credit Management Services BV in de categorie Incassobureaus

LS,
Vrijdag 5 sep 2014 Contact gehad met IM Ned. inzake een vordering van een factuur van Simyo. Vordering was net 1 dag uitgegeven aan IM. Telefonisch contact gehad met vraag wat de hoogte van het over te maken bedrag was en het referentienummer. Na dit tot 2x toe aan de telefoon gecontroleerd te hebben, heb ik mijn betaling overgemaakt. Afgesproken dat ik Maandag na 15:00 zou bellen of de betaling is ontvangen.

Maandag 8 sept 2015 Gebeld met IM: Betaling was nog niet binnen. Heel vreemd.

Dinsdag 9 sept 2014 Wederom gebeld met IM: Betaling is nog steeds niet binnen. Ik zeg dat kan niet die moet binnen zijn. Nu blijkt dat t het op een vordering van een totaal onbekende is afgeboekt. Kortom MIJN betaling was dus wel binnen. Mij werd beloofd dat ze de fout direct gaan herstellen en naar hun opdrachtgever een melding zouden doen dat het dossier is gesloten.

Woensdag 10 sept 2014 Weer contact gehad met IM: De vordering staat nog steeds open en de fout is nog steeds niet hersteld. Terwijl ze weldegelijk de betaling hebben ontvangen. Ik krijg een smoes dat het door de interne bedrijfsprocessen nog wel even kan duren en dat de fout niet 1-2-3 te herstellen is. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt en dat neem ik voor lief. Maar wanneer een fout aan het licht komt moet deze wel zo snel mogelijk hersteld worden. Hier laat IM het gewoon liggen. en allerminst klantvriendelijk

Mijn zaak is naar tevredenheid opgelost als:
1 De betaling correct op jusite vordering is verwerkt
2 Ik van IM telefonisch van in kennis gesteld wordt dat de fout is hersteld
3 Dat IM per direct de betaling doorgeeft aan Simyo zodat heraansluiting kan plaatsvinden.

De gestelde oplossingen kunnen a la minuut plaatsvinden en hoeft geen dagen te duren

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vin2014Sim