Klacht: Terugpinnen

Tim Groot op 29 mei 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27 mei 15.43 voor 100,72 gekocht ,op 28 mei 12.18 voor 23,43 terug gebracht en het juiste artikel gekocht voor nog eens 42,01 .
er werd mij verteld dat het terug gebrachte doormiddel van retour pinnen de volgende dag op mijn rekening zou staan.
Tot mijn ergenis staat het retour bedrag tot op heden ( maandag 17.30 )nog niet op mijn rekening.
ik heb een wao uitkering en moet rond komen met een heel klein inkomen.
getekend
Tim Groot.

Gewenste Oplossing:

Gaarne 23,43 terug !
transactie 02041123 ,periode 7148 ,merchant 1202166 ,terminal NJ
c475

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door