Klacht: Ikea Heerlen

TessaKengen op 03 juni 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 maal toe zijn wij terug kunnen gaan naar de ikea, omdat de pannenset die we hadden gekocht niet compleet was. Dit geld ook voor opbergbakjes die door een productie fout niet meer sluiten, terwijl deze lucht dicht moesten zijn. Dit heeft ons erg veel benzine geld gekost voor helemaal niks.
Ook de service is niet klant gericht. Wij gingen onze pannenset retour brengen, omdat de winkel nog gesloten was maar het restaurant niet, gingen we eerst ontbijten. Voordat we de winkel in liepen vroegen we de medewerker die bij de deur stond of we eerst de pannenset terug naar de auto moesten brengen. De medewerker antwoorden dat dit niet nodig was en dat we maar eerst moesten genieten van ons ontbijt. Ook stond er nergens dat we de set niet de winkel in mochten nemen. Echter eenmaal aangekomen bij de kassa, kregen we een uitbrander van de cassière dat we de pannenset niet mee de winkel in mochten nemen en dat ze zelfs de security erbij moest halen. Toen wij ons verhaal vertelde belde ze boos haar collega op en gaf hem een uitbrander. Bij thuis komst bleek de pannenset wederom niet compleet. Ook aan de informatie balie was de vriendelijkheid ver te zoeken.
Zelf heb ik ook in een winkel gewerkt en zal hierom niet snel geneigd zijn om een klacht in te dienen. Maar omdat we nu telkens op en neer moeten rijden en grotendeels onze uitzet bij Ikea hebben gekocht, vond ik dat dit wel een klacht waard was.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer personeel aan de kassa en aan de informatie balie net zo vriendelijk zijn als ze in de winkel zijn. Ook zou het fijn zijn dat de spullen compleet zijn. Ookal hebben wij de spullen gecontroleerd er zaten wel de verkeerde schroeven bij. Dit merk je pas wanneer je de set thuis in elkaar zet.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door