Klacht: ikea keukenplanner van ikea.nl klopt niet

op 05 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben eind augustus een keuken gekocht bij ikea zwolle. Op de keuken afdeling hebben we alles met een medewerker nagelopen of we alles hadden, de boodschappenlijst geprint. Tot onze verbazing klopte het eindbedrag niet met wat wij thuis hadden uitgeprint van de ikea keukenplanner. Een gat van ruim 500,00. Wij zijn terug gegaan naar de keukenafdeling om te vragen waar dit aan lag. Hun hadden het nagekeken en de lades die wij wouden die hadden ze in de keukenplanner van ikea.nl niet meegenomen in de totaal prijs, en nu in de winkel wel. Sta je daar met een bedrag in je handen blijk je gewoon 500,00 meer nodig te hebben. Op advies van de medewerker moesten we een klacht indienen bij ikea Nederland, dit gedaan hebbende zijn we 2 maanden verder al 5 keer contact gehad met de klantenservice en nog steeds geen fatsoenlijke oplossing. Wij hadden 2 jaar gespaard om deze keuken te kunnen kopen en extra zuur dat we nog ruim 500,00 extra erbij moesten betalen. We willen graag een compensatie

als wij een compensatie krijgen van ikea Nederland en de belkosten van 5 keer klantenservice terug krijgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patje83