Klacht: Ikea biedt geen oplossing voor Billy boekenkast en Oxberg deuren

op 28 november 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op zoek naar een oplossing voor het probleem dat de aangeschafte Oxberg deurtjes niet op de Billy’s van twee, drie jaar oud passen, stuitte ik op het volgende “gesprek”: https://www.klacht.nl/billy-boekenkast-deuren/
Ikea heeft het over het vernieuwen van het assortiment en dat daarom onderdelen wel eens niet passen maar de vernieuwing betreft hier de plaats van de scharnieren, dat heeft helemaal niets te maken met mooier of hipper. Het antwoord van Ikea is een standaard antwoord, niet toegespitst op de situatie.

Klacht.nl moet niet "opgelost" op de website zetten als dat in feite niet gebeurd is. Een oplossing zou zijn, te suggereren dat de klant zelf de ontbrekende gaatjes boort (in het oude model boekenkast lopen de gaatjesrijen minder lang door). Verder vind ik dat Ikea zou moeten toegeven dat ze een technisch detail hebben veranderd dat geen enkele verbetering of verfraaiing oplevert.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ETK