Klacht: Ik zal echt niemand aanraden om in Tiel wat te kopen.

op 05 juli 2021 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 15 April al bezig voor 4 gordijnen .

Twee keer verkeert alles opgemeten .
Zelfs de gordijnen nog eens veel te lang.
Dus ging alles 7 Juni weer mee terug.

Nu is er mij gezegd dat ze 20 Juli komen om alles op te hangen .
Nou sorry maag ik denk dat hier wel wat tegenover mag komen te staan.
De gene die daar werk deed er 50 euro vanaf wat echt belachelijk is.
Hij zei zelf mevrouw alles wat er maar fout kan gaan is bij u gebeurt de gene die de eerste keer alles had opgemeten was al ontslagen zei hij.
Maar daar heb ik geen boodschap aan.!!!!!
En wordt er ook nog gezegd ja we zijn bij een nieuwe leverancier ook daar heb ik geen boodschap aan !!!!!
Alles wordt doorgeschoven aan andere en dat vindt ik niet goed.
Je moet zelf elke keer bellen om te vragen waar alles blijft en dan is het o ja ik zal even bellen dit duurt wel erg lang voor u. Per gratie wordt je teruggebeld .

Sorry maar ik ben echt klaar met deze winkel !!!!!!!!!!

Ik verwacht wel een antwoord en hoe komen jullie mensen tegemoet in deze situatie.
P.S ik zit achterraam al die weken al zonder.

Met vriendelijke groet.

A van Schaik
Merenriet 4 4021VL
Maurik.

Gewenste Oplossing:

Als dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
En ik vind dat er wel iets meer dan 50 euro van de som af mag .
het bedrag is nu 1175.Moet 50 euro wat is toegezegd vanaf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anner1958