Klacht: Ik word er zo moe van

op 06 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een product besteld en na ongeveer een week kreeg ik het verkeerde product thuis gestuurd. Contact opgenomen, nu al 2 weken bezig om een oplossing te vinden hoe ik het bestelde product toch kan ontvangen. Ik krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag wanneer ik het kan ontvangen. Ik begrijp uit de onduidelijke mails dat ik het opnieuw moet bestellen en dat ik ernaar kan fluiten, want ze doen niet aan naleveringen. Ik moet het verkeerde product retour sturen. Alleen blijkt er al weken een storing te zijn bij mijn account en kan ik zelf geen label aanmaken. Nog steeds krijg ik berichten dat ze het vervelend vinden en dat er een nieuwe poging wordt gedaan om een label handmatig aan te maken. Op andere vragen krijg ik van verschillende medewerkers geen antwoord. Ik ben het ontzettend zat!

Ik ben tevreden als ik het door mij bestelde product z.s.m. toegestuurd krijg en ik direct een retourlabel krijg om het verkeerde product terug te sturen. Zo niet dan zal ik helaas een klacht in moeten dienen bij de geschillencommissie.

Fouten maken is menselijk, kan gebeuren, maar zorg dan dat het z.s.m. op een fijne manier voor de klant wordt opgelost.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 september 2016 om 11:31 geantwoord

Beste mevrouw van Plateringen,

Vervelend om te vernemen dat u het verkeerde product heeft ontvangen.

We hebben het voor u nagekeken en de retourprocedure is opgestart, u zult binnen 3 dagen een retourlabel per e-mailontvangen.

Tot mijn spijt is een nalevering niet mogelijk en dient u opnieuw een bestelling te plaatsen.

Indien u een bestelling wenst te plaatsen kan dat via de onderstaande link.

Onze excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Heeft op 08 september 2016 om 20:59 geantwoord

Ik ga absoluut niet akkoord met deze oplossing. De retourlabel is wederom niet opgestuurd ( ik heb nu al 3 x een mail gehad met de mededeling dat er binnen 3 dagen een retourlabel wordt gestuurd, niet geloofwaardig meer. We zijn al ruim 2 weken verder ) en het is geen nalevering, maar levering van een besteld product. Ik kan er ook niks aan doen dat jullie mij een verkeerd product sturen. Los dit probleem op, zo moeilijk is dit niet!!!

Alle klachten die gemeld zijn door MG van Plateringen