Klacht: Ik wil waar voor mijn geld !

op 17 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik had al eerder een klacht ingedient over dat er een haar in mijn eten zat en de zweefde balletjes naar rouw vlees smaakte ! Toen hadden we een oplossing gevonden dat ik netjes voor de 8 personen met wie we waren bonnen zouden krijgen ! Nu krijg ik vandaag vrijdag 17 juni de post binnen met een brief van Ikea .. Met 4 kinder bonnen er in en een excuus brief .. Nou sorry vind dit dus geen nette oplossing ! Ben echt diep diep teleur gesteld in jullie !! Had mijn geld lieverd uit gegeven in de winkel dan het restaurant dan had ik teminste nog waar voor mijn geld !!

Als er nu een echte goeie oplossing komt !!! Want ben aardig teleur gesteld !

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Hej Samantha,

door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je niet het juiste aantal tegoedbonnen hebt ontvangen. We doen nogmaals 4 tegoedbonnen voor je bij de post. Houd je brievenbus in de gaten;)

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 13 juli 2016 om 16:19 geantwoord

Ik wil geen bonnen meer ik ga daar niet meer eten bij jullie !!

Alle klachten die gemeld zijn door Shelsemans