Klacht: Ik wil opzeggen omdat mijn bundel niet werk als het hoort en dat mag niet

op 30 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste tele2.
ik heb een abroment bij Julie af gesloten en na 3 dagen werk het al niet zoals het hoort internet valt soms zomaar weg en ik kan pas als ik maar 500 mb over heb max 1 gb aan vullen dit hoort al bij 1 gb te zijn hoor ik vandaag aan de klanten lijn waar ik met vier verschillende mensen me verhaal heb gedaan. En na een half uur wachten zeggen Julie tegen mij dat Julie server nieuw is en nog mankementen heeft die julie aan het oplossen zijn . Ik zeg na prima dan zeg ik op ik betaal daar niet voor. Dan mag dit niet maar Julie kunnen me ook niet helpen dat vind ik gewoon heel dubbel. Het lijkt mij logisch met deze klacht alsnog op te mogen zeggen en wil mijn aansluit kosten terug want die service is niet geleverd. Ik zou graag binnen 1 week reactie van Julie hebben zodat dit kan opgelost worden zodat ik kan overstappen naar een andere provider die geen net nieuwe server heeft die nog niet helemaal goed werk!
Mvg fabian orsel 0655626085

Mijn aansluit kosten terug en mijn abroment opzeggen per direct loopt net 7 dagen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabianorsel