Klacht: Ik wil mijn muis nou wel eens

op 15 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Ten tijde van uw bestelling had het door u bestelde product, een onbekende levertijd. Hierdoor is uw bestelling in backorder komen te staan. Dit houdt in dat wij uw bestelling gaan leveren zodra dit product weer voorradig is. Inmiddels hebben wij helaas te horen gekregen dat de fabrikant de Naga Molten Special Edition niet meer gaat leveren. Omdat wij de Naga Molten Special Edition niet meer kunnen leveren hebben wij gekeken naar een alternatief wat wij u als alternatief kunnen aanbieden is de Razer Naga Expert. Graag horen wij van u of u akkoord gaat met het alternatief of de bestelling wenst te annuleren. Uiteraard bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Active Care Team Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815| E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 28 januari 2014 om 15:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij van u op ons bericht van 17 januari jl. geen reactie mogen ontvangen. Helaas zijn wij dan ook genoodzaakt uw klacht te sluiten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Active Care Team

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
T: +31 (0)10-85 11 815|
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jensje