Klacht: ik wil mijn inleg terug van Sprintplan

op 17 mei 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Destijds is me beloofd dat ik sowieso het geld dat ingelegd is weer zou ontvangen, maar ik heb niets ontvangen. 6000 gulden ingelegd in vijf jaar en ben gewoon bestolen.

Ik wil mijn inleg terug !!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 17 mei 2016 om 18:37 geantwoord

Beste Arjen Kleinjan,

Ik kan goed begrijpen dat het erg tegenvalt als u minder geld heeft ontvangen dan u in eerste instantie had verwacht. Ik zie ook dat u hier eerder een klacht over heeft ingediend. We hebben u destijds een e-mail gestuurd met meer informatie over de coulanceregeling.

Wij zijn altijd bereid om te beoordelen of u in aanmerking komt voor deze coulanceregeling. Wij hebben hiervoor de stukken nodig waaruit uw situatie bij aanvang van het Sprintplan blijkt. Mocht u hier nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten.

Vriendelijke groet,

Gesina
Aegon Webcare

Heeft op 26 mei 2016 om 07:25 geantwoord

Hallo Gesina,

volgens mij heb ik deze stukken toegevoegd, en ja ik kom graag in aanmerking voor een coulanceregeling aangezien ik toch reeds bestolen ben. ik heb de originele overeenkomst, rekeningen etc.. zeg maar wat je hebben wilt.
hoe kun deze klacht trouwens op opgelost staan terwijl er niets opgelost is ??

Gr Arjen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Arjen, De stukken waar in de e-mail van 30-09-2015 om verzocht wordt, zijn volgens mijn gegevens, niet opgestuurd naar ons. Ik zal je deze e-mail nogmaals doen toekomen. Als je de gegevens aan kunt leveren waar om verzocht wordt in deze e-mail, dan kan deze afdeling hiermee aan de slag voor je. Zij zullen je dan ook uitsluitsel over je klacht kunnen geven, daarmee wordt de klacht hier gesloten. Vriendelijke groet, Stephan Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door xpon