Klacht: IK WIL MIJN GELD TERUG

op 08 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb rond 21 augustus mijn bestelling geretourneerd, alleen heb mijn geld nog steeds niet terug ontvangen. Heb ze hierover een mail gestuurd, kreeg ik 2 dagen later pas antwoord. Mij werd verteld dat ze er hard mee bezig waren en dat ik 5 a 10 dagen moest wachten. Heb ik gedaan, heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. ik heb weer een mail gestuurd, kreeg ik weer hetzelfde antwoord! En nu reageren ze niet meer op mijn mails!!
Ik wil mijn geld terug!! Wat een service zeg, geen wonder dat ze niet bereikbaar zijn via een telefoonnummer!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Seda62