Klacht: Ik wil mijn geld terug

op 11 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik geld moet sturen kan het binnen 1dag geregeld worden maar als ik geld van jullie moet krijgen dan doen jullie daar 2weken over godverdome wil me geld nu hebben

Gewenste Oplossing:

Nooit geweest over jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

12-Okt-2017, Riefresh Nagesar, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Riefresh