Klacht: Ik wil mijn geld terug!!

op 26 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 26 mei bij Wehkamp besteld, allerlei meubels. Hier twaalf dagen op gewacht. Dynalogic kwam steeds met smoesjes. Nu wacht ik al langerrrrr dan twee weken op mn geld. Ik krijg de ene mail na de andere met hoe t geld is verwerkt met openstaande facturen etc. Niks van waar! Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Al een maand lang!

Wanneer ik mijn geld terug heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen ervaart rondom de bezorging en de terugbetaling hiervan. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin je klantgegevens, dan gaan we voor je kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Rmulder15

1 maand geleden - Ja hoor, alleen ben ik elke dag al aan het bellen en chatten met Wehkamp, iedereen zegt dit steeds uit te zoeken en er gebeurd niks.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 05 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Goedemiddag,

Is er inmiddels telefonisch contact gehad over bovenstaande klacht en is het opgelost?

Mocht de klacht nog niet opgelost zijn dan horen we het graag zodat we je alsnog verder kunnen helpen. Je mag reageren op dit bericht.

Excuses voor het ongemak en we zien je reactie graag tegemoet.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Rmulder15