Klacht: Ik wil mijn geld terug!

op 04 mei 2017 over 3dcrestwhitestrips.nl in de categorie Mondverzorging

Ik heb whitestrips besteld bij 3dcrestwhitestrips.nl. In eerste instantie heb ik de strips niet ontvangen. Na contact via e-mail kreeg ik totaal andere strips toegestuurd dan ik besteld had. Ik heb vervolgens weer contact opgenomen. Na een aantal pogingen kreeg ik eindelijk reactie en heb ik aangegeven dat ik de koop graag wilde ontbinden, omdat dit niet de strips waren die ik besteld had. Ik kreeg een reactie waarin stond dat dit mogelijk was en ik de strips terug kon sturen en mijn geld terug zou krijgen. Ik heb de strips terug gestuurd, maar tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug. Er wordt niet meer gereageerd op e-mails.

Onlangs kreeg ik bericht dat het bedrijf is overgenomen door buywhitestrips.nl. Zij reageren echter ook niet op e-mails.

Als ik mijn geld terug heb gekregen. Ik sta nu met lege handen: ik heb geen strips en ik ben mijn geld kwijt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 3dcrestwhitestrips.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 3dcrestwhitestrips.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolijntje