Klacht: ik wil het adres wijzigen van mijn bestelling.

op 05 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een boxspring besteld via groupon, alleen heeft hij zomaar een adres ingevuld zonder dat ik dat kon terugvinden. Ik was net verhuist en had daarom alleen internet op mijn mobiel. Nu is het adres waar het bed heen gaat een studentenhuis. Dus heb liever niet dat hij daar bezorgd word.

Wanneer het bed op mijn nieuwe adres word afgeleverd:

Eindhovensingel 286,
6844 CT Arnhem

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door nbergevoet