Klacht: Ik wil er van af. Dat bemoeienis ben ik zat.

Ik heb een brief gestuurd naar Rechtbank om een beëindiging omdat ik weg ga uit mijn woonplaats en ik zelf mijn financiële administratie wil bij houden en mijn eigen beslissingen kan maken. Ik wordt op geen enkel manier geholpen door mijn.bewindvoerder. juist werk hij mijn tegen en daar ben ik niet van gediend. Mijn toekomt gaat naar de goot door hem. Rekeningen betalen hoef ik geen bewindvoerder voor te hebben. Schulden woeden niet betaald. Ik.moet zelf achter deurwaarders aan. Hij neemt alles klakkeloos over wat andere zeggen. Ik wil hem never nooit als bewindvoeroer. Het is ook een aanrader voor andere om niet met hun ingaan. Volgens hem is het niet verstandig om te stoppen. Hij heeft geen idee wat er speelt buiten zijn kantoortje om. Liegen..mijn voor de gek houden. Baasje spelen. Ik heb hem allang in de gaten. En het is een miezerige ventje die speelt met andermans gevoelens. Ik wil van hem af en ook van humanitas bewindvoering.

Als ik van hun af ben. En nooit meer iets met hUn te maken krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Humanitas financiele hulpverlening

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Humanitas financiele hulpverlening nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Humanitas financiele hulpverlening in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mman300