Klacht: ik werd niet naar behoren geholpen en ook nog werd de hoorn erop gegooid

op 11 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij als bedrijf Taurus Riooltechniek hebben het opgepakt om voor onze klant te melden bij tele2 dat deze oude mensen (81 jaar)zonder telefoon verbinding zaten. De oorzaak waarom de telefoon niet werkt zou evt. aan onze grond-werkzaamheden kunnen liggen. Echter wij hebben geen leiding kunnen zien.
Toch namen wij de moeite om dit alles te verzorgen. Op vrijdag 29 juni heeft mijn man Evert van Melis het gemeld bij tele2 het zou toen doorgemeten worden en daarna aan de netwerkbeheerder KPN doorgegeven worden. Het zou dan op maandag of dinsdag daarna gemaakt worden door een monteur.
Helaas is het ergens mis gegaan waardoor deze mensen niet werden geholpen.Toen ik vrijdag 6 juli via de buren van de klant hoorde dat het nog niet opgelost was ben ik weer gaan bellen met tele2. Toen probeerde ik in eerste instantie nog rustig uit één te zetten wat het probleem was. Maar toen ik ontdekte dat ze mij helemaal niet begreep, raakte ik lichtelijk in paniek maar bleef wel netjes. Terwijl we weer voor het weekend zaten en de oude klant geholpen moest worden. Ze was een verhaal aan het schetsen over procedures …. tot ik op een gegeven moment zei hallo hallo deze mensen moeten geholpen worden….wat te doen..Toen zei ze boos hallo hallo zo wens ik niet aangesproken te worden waarna ze de hoorn op de haak gooide.

*die mevrouw een cursus klantvriendelijkheid geven
*bij acuute problemen met een goede oplossing komen
bijv. in dit geval zeggen u kunt het beste meteen contact zoeken met KPN die maken de afspraak vd monteur

* een mooie bos bloemen met excuses voor onze en uw klant

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 13:59 geantwoord

Wij betreuren het dat er problemen waren met onze diensten en dat het contact met de klantenservice niet naar tevredenheid is gelopen. Volgens onze gegevens zijn de problemen met de verbinding inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak wat ontstaan is.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door info@taurus-riooltechniek.nl