Klacht: IK WACHT TE LANG VOOR REPARATIE

op 08 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Via de EWP site ben ik terecht gekomen bij repairmanagment in Duitsland. Vervolgens hoor ik van een collega van EWP dat ik geen contract heb met die reparatiecentrum en daardoor moet ik langer wachten op mijn telefoon en betaal ik nog steeds voor mijn abonnement van rond de 60 euro. Ik hoor telkens dat ik maar moet wachten en wachten tot mijn telefoon terug wordt gestuurd. Ik wil een compensatie van EWP.

De eigen risico moet weg als compensatie anders ben ik bereid om EWP te verlaten.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 24 juni 2016 om 16:10 geantwoord

Beste heer Aroug,

Volgens onze informatie heeft u uw toestel inmiddels gerepareerd en wel terugontvangen. Door de aard van de schade kan een reparatie soms wat langer duren dan gewenst. Daar hebben wij helaas niet altijd helemaal invloed op. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

European Warranty Partners SE

Alle klachten die gemeld zijn door ibrahimaroug