Klacht: Ik wacht al 2,5 maanden op mijn geld, voor niet geleverd artikel; wel betaald

Vickl1961 op 21 oktober 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

De klacht
Op 5 augustus 2020, heb ik een bestelling gedaan bij ASOS, en betaald. Ik kreeg bestel nummer 527583272. De bevestiging van betaling was bankafschrift, waar ASOS in genoemd werd.
Ik hoor niets, en niets, en niets, en krijg ook niets bezorgd. Ik ga eens kijken op ‘ mijn account’ bij ASOS, en lees, dat de artikelen niet geleverd kunnen worden. Vervelend.
Ik mail via klanten’service’ formulier. Geen antwoord. Ik mail nog een keer via dat formulier: geen antwoord. En, nog een keer: geen antwoord. Gisteren, 18 oktober antwoord, een mens! Maar, dan begint het pas echt. Ik zal jullie de details besparen. Eerst wordt de niet gedane terugbetaling, geweten aan dat het nog niet overgemaakt is aan ASOS?? 2,5 maand na dato? Ik stuur bewijs van bankafschrift, maar dat wordt kennelijk niet gelezen. Dan, of ik de afschriften wel goed heb gecheckt, op de terugbetaling. Ja natuurlijk. Ik ben zo boos, ik geef aan dat ik mijn advocaat ga inschakelen, als het niet binnen 4 dagen overgemaakt wordt op mijn bankrekening. Na uren, krijg ik weer (de 4e of 5e??) een mail, dat het naar de specialistische afdeling is gestuurd.

Als ik nu, binnen 2 werkdagen mijn geld teruggestort wordt
Als ik, voor al het geregeld, stress, boosheid, en meer stress, 25 euro krijg

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vickl1961