Klacht: ik wacht al 2 maanden op mijn geld

op 20 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

ik had een telefoon gewonnen van uitbieden.nl na een maand te hebben gewacht om mijn product te ontvangen bleek de telefoon defect te zijn. ik heb het ongeveer 2 maanden terug geretourneerd, maar blijkbaar naar een verkeerd adres. ik heb een paar keer gemaild met uitbieden.nl toen werd er gezegd dat ze de producten binnen 4 weken in ontvangst zouden nemen. na 4 weken nog steeds niets te hebben gehoord heb ik een mail gestuurd naar uitbieden.nl om informatie over het product en mijn geld te krijgen. volgens hun zouden ze twee weken terug de telefoon in bezit moeten krijgen. maar sindsdien krijg ik niets meer te horen van uitbieden.nl ik heb nog een aantal mails gestuurd, eerst kreeg ik nog bevesteeings mails binnen dat ze mijn mails hadden ontvangen ik weet niet of ze mij geblokkeerd hebben ofzo maar al een tijdje krijg ik die ook al niet meer…!!!

ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 18:53 geantwoord

Beste Uitbieder,

We hebben inmiddels uw telefoon in ontvangst mogen nemen, deze had u inderdaad naar ons distributiecentrum gestuurd en niet naar ons hoofdkantoor.
Onze retour afdeling gaat morgen contact met u opnemen, en een gepaste oplossing met u opzoeken.

Vriendelijke groet,

Uitbieden.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 19:40 geantwoord

Mijn probleem is alleen opgelost als ik mijn geld terug heb, ik wacht morgen op u bericht, alvast bedankt..

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eminealper