Klacht: Ik voel mij beledigd en niet welkom bij Fit for Free Den Bosch

op 25 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste Fit for Free, Allereerst wil ik zeggen dat ik jullie een geweldige fitness bedrijf vind. Alles is goed geregeld face to face zijn de medewerkers klant vriendelijk. Maar wat ik vandaag heb meegemaakt kan echt niet. Ik wil liever privé blijven aangezien ik een klant ben bij Fit for Free. Ik voel mij beledigd en niet meer welkom bij Fit for Free Den Bosch door medewerker. Er was gisteren een verschrikkelijke aanslag gepleegd op de mensheid en mederwerker wees gelijk naar de moslims terwijl er nog niets bekend was. Om er nog een schepje boven op te gooien beledigde zei mij en wil ze liever niet in de buurt te komen van moslims (dus ik ook). Ik vind dit hartstikke jammer! Ze had haar reacties verwijderd net nadat er iemand zei een klacht in te dienen bij jullie. Ik heb gelukkig gelijk een screenshot gemaakt want ik had het kunnen weten dat ze haar reactie zou verwijderen. (Zie bijlage, daarin vind je de reacties van medewerker.)

Een ontslag lijkt mij overdreven, wat andere bedrijven wel doen als er een medewerker zich zo misdraagt en een bepaalde geloofsovertuiging beledigd.

Ik wil graag dat ze haar excuses aanbied op de Facebook pagina van Fit for Free Den Bosch. Om te laten zien dat zij het werkelijk is en meent graag via haar persoonlijke Facebook. Want via die account heeft ze ook gereageerd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 25 juli 2016 om 09:44 geantwoord

Beste Anoniem, wij vinden het bijzonder vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Wij zijn via verscheidene kanalen kanalen reeds op de hoogte gebracht van de online reacties van de betreffende medewerker. Wij willen u op het hart drukken dat wij als organisatie ons volledig distantiëren van deze uitlatingen. Wij willen u tevens onze welgemeende excuses aanbieden wanneer de betreffende uitingen u beledigd of gekwetst hebben. De kwestie is inmiddels gemeld bij de verantwoordelijke club- en regiomanager welke deze intern verder zullen oppakken met de medewerker zelf. Mocht u over het voorgaande nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoano