Klacht: ik voel me zeer benadeeld

op 19 oktober 2016 over Besteautobod.nl in de categorie Auto Onderdelen

Ik had mijn Renault Megane verkocht via besteautobod.nl voor € 6000.00 aan Vossenberg auto’s in Oud Beijerland.
Bij het afleveren op 10 Oktober werd de auto afgeschilderd als schade auto.
Ik heb nooit schade gehad met de auto en toen ik hem zelf kocht in 2013 was hier niets over bekent.
tevens was er geen onderhoudsboekje.
De deuren zouden niet goed staan en de lak als een sinasappelschil ????
Het bod zakte naar € 5000.00, ik heb daarna telefonisch contact opgenomen met Charles van besteautobod.
Die is gaan bellen met de koper en vertelde mij dat ik er maximaal € 5100.00 betaald zou worden.
Als ik dat niet zou doen zou de boeteclausule voor mijn rekening zijn, deze is 15% +btw. dat is € 1089.00
Ik stond met m’n rug tegen de muur, ik was op mijn werk en mijn vrouw was in oud beijerland bij Vossenberg auto’s om de auto af te leveren.
na een telefoongesprek van ruin 40 minuten waarin ik meerdere malen heb aangegeven dat ik nooit schade had gehad is de auto toch voor € 5100,00 verkocht op maandag 10 Oktober
de dag daarna op dinsdag 11 Oktober staat de auto op de website van Vossenberg auto’s als schadevrije auto met onderhouds boekjes.
Ik heb foto’s van gemaakt van deze advertentie, en op 13 Oktober een mail gestuurd naar besteautobod en Vossenberg auto’s waarin ik vermeld dat de auto nooit geweigerd had mogen worden voor € 6000.00
omdat de reden was dat er schade was geweest en er geen onderhoud boekjes waren, en in de verkoop advertentie van Vossenberg de auto als schadevrije auto met onderhoudsboekjes word aangeboden.
Hierop heb ik van niemand een reactie gehad.
Ik heb het gevoel dat er een vuil spel is gespeeld en voel me enorm benadeeld.

Ik zou tevreden zijn met een compensatie van het verschil (€900.00)
Of dat er in ieder geval reactie komt op mijn mail.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besteautobod.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Konings