Klacht: ik stuur de onderstaande email die heb ik gestuurd naar vakanceselect.nl

op 11 juli 2012 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

geachte mevrouw,
Ik ben niet een nieuwe consument op internetbazaar.ik kom eerste keer tegen zo een rare situatie.Als ik iets wil kopen via internet dan druk ik altijd op link “koop”. Want pas kan jij echt leren welke extras komt erbij.Om het echte bedraag te leren moeten wij consumenten het doen, want veel bedrijven zijn niet echt eerlijk.Meestaal zij geven een prijs die niet uitendelijke betaalde prij is.Wij zijn bang van de verkoopsaanbiedins die beginnen met “vanaf”…..Om het situatie over te komen enige oplossing is “drukken op koopprocedure”.Tot nu toe die werkte problemloos want uiteindelijk er momt altijd een betaalpagina voor I-Deal of creditkaart…maar dit keer bij jullie niet dus.want ik niet tegen kwam een I-Deal of creditkaart betaalwijze,alleen een automatish e-mail van jullie en daarop stond dat jullie daarvoor eerst zouden kijken of die vakantie ik mocht of niet mocht !Ik wist niet dat bij jullie bedrijf iets kopen ,zo zelfs te proberen te kopen zo waardigvol was.Want ik bij jullie had niets te kopen maar probeerde alleen te kopen en dat noemen jullie als “verkoopvoorwaarden” !
Welke “Verkoopvoorwaarden” zegt dat niet consumenten maar wel bedrijven bepalen wat de consumenten kopen?
De bedrijven die willen iets te verkopen op internet bij al die bedrijven moeten alles zo zictbaar zijn.dus niet keline slimme punten opbouwen op internets bazaar en daardoor onrecht wiensts te maken via onbewuste consumenten.
Ja ik probeerde op 6 juli een vakantie booken bij jullie voor een vakantie die begon op 10 jullie in italie.Maar helaas op 6 juli dat me niet gelukt.Ik ontving alleen een automatich e-mail bericht van jullie die staat onder:
“Accommodatie: Camping River (I-19031/1T)
Soort bestemming: Camp2Relax Bungalowtent max. 5+1 pers.

Bijkomende kosten: toeristenbelasting (verplicht) : lokaal tarief
eindschoonmaak (verplicht) : 30,-
borg (verplicht) : 200,-
gas/water/elektra (inclusief) :
gas (inclusief) :
elektra (inclusief) :

Land en gebied: Italië, Bloemenrivièra
Periode: 10-07-12 – 14-07-12

Wij verwerken uw reservering, u ontvangt binnen enkele dagen een definitieve bevestiging per e-mail. Heeft u deze niet binnen 5 dagen na het boeken van uw vakantie in uw bezit, dan dient u contact op te nemen met Vacanceselect.nl.

Voor een aantal accommodaties dienen we de actuele beschikbaarheid na te vragen. Voor reserveringen met aankomst binnen 3 weken dienen we altijd de actuele beschikbaarheid na te vragen. Wij wijzen u erop dat deze aanvraag niet vrijblijvend is. Indien uw reservering niet definitief bevestigd kan worden, nemen wij zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op. In dat geval zijn wij u uiteraard graag van dienst bij het zoeken naar een andere accommodatie.”…!

sorry mevrouw als ik iets koopt dan dat ik ga bepalen hoe en wanneer en in welke voorwaarden !want ik betaal het geld.Volgens mijn koopvoorwarden jullie moesten op 6 juli mijn koopsverzoek definetif bevestigen en een bettalwijze sturen aan me,dus niet op 7 juli .Dat hebben jullie niet gedaan op 6 juli .Wat hebben jullie gedaan op 6 juli? mijn betaal verzoek niet definetief bevestigen en daarvoor alleen e-amil sturen ! die e-mail staan hierboven.Zien jullie dat dat jullie op 6 juli mijn verzoek volgedaan en daarvoor een betaalwijze gestuurd aan me ? dus niet,, alleen een hoop geven en zich te beschermen achter de woorden zoals “wachten voor definetif booking” ! nee mevrouw ik ben niet te verplichten om op jullie zitten te wachten.Jullie zeggen dat dat Jullie hebben me op 7 juli een e-mail stuurden en niet een reactie van me gehoord.Hellas mevrouw ik ben niet een slaf van jullie en hoef niet iedere dag thuis te zitten te wachten of mijn hoogheid een bericht heeft voor me.ik probeerde alleen iets te kopen bij jullie op 6 juli maar dat bij me niet gelukt is,verder niks.Op 7 juli,8 juli en 9 juli was ik niet thuis en tot u heeft me gebeld op 9 juli middag 16 uur zelfs heb ik alles verget over jullie…op 9 juli belt u me en zegt dat ” morgen u heeft een vakantie in italie” ! en hoe kan ik daar gaan tot morgen voor een retour reis 3000 km.met de auto? u zegt dat dat mijn prooblem is.(!)
ja mevrouw ik wilde op een kleine vakantie met mijn familie en gezien dat dat een nachtmerie geworden voor ons door jullie bedrijf.Jullie willen dat ik bovenstaande vakantiplan betalen aan u en niet dus gelijk naar duurwaarde! jullie hebben al onze vakantie planen helemaal kapoot gemaakt zowel financiel als gestelijk.Ik en mijn familie helemaal depresief gewoorden door u.Ja in dit situatie moeten wij dit jaar al onze vakantie planen weg gooien in prullenbak door julliebedrijf ! wij gaan al vakantie planen van ons stoppen en wachten tot uw “verpichte betaling” ! die aan ons adress komt.Ik accepteert geen betalwijze via internet.Als bovenstaande bericht van jullie niet een lelijke grap maar wel echt serieus is dan aceeptert alleen betaalwijze/acceptciro via de post.zo niet ik betaal jullie niets.
Jullie hebben me en mijn familie helemaal in een depresief toestand gebracht door jullie slimme op gebouwde “verkoopvoordarden” maar ik gelof wel er zijn rechters in Nederland die kan zien op welke punten zich verbergen slimme(!) bedrijven en ontereht geld verdienen…zoals bovenstaande als jullie!…jullie moeten mijn adress een acceptgirokaart sturen, pas ik zal jullie 172 euro betalen.Maar ik zal verder de recht van consumentenbond bij de rechtbank vragen en een tegen zitting open maken voor jullie want jullie me en mijn familie schade veroorzaakt zowel gestelijk als financiel ,door jullie dit jaar wij kunnen niet op vakantie…niet iederen zo rijk is als jullie bedrijf.om een paar honderd extraas kunnen niet miljoenen mensen op vakantie.Maar zoals u al tegen me zei dat dat intereseert jullie niet,jullie geven aaleen om jullie geld !
wij zullen elkaar in rectbank mevrouw !
ik zal dit email ook zenden naar consumentenbond.
succes verder
i dinc dordrecht

als bedrijf teruugtreekt het betaling van het bedraag van 171 euro,want ik niets te kopen bij die bedrijf,alleen maar geprobeerde ik iets te kopen die bij me niet gelukt is op 6 juli.

Alle klachten die gemeld zijn door i.dinc