Klacht: Ik stonk zij die controleur

op 13 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wel geld vangen euro 8,50 en mij dan me in de hele bus komen uitmaken voor zwerver.Maar wel een kaartje aan mij verkopen,niet meer doen.Want ik werk in de haven,en meneer die zij dat hij bevoegdheid had om mij eruit te zetten en het niet deed.En ook nog eens mij vervoeren voor die prijs in eenn afgedankte bus.In Denemarken rijd gloednieuw materiaal.Een ding is zeker dit is de laatste keer met Arriva.

Niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Kongsvinger, Niet leuk om te lezen dat je in de bus bent uitgemaakt voor zwerver. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je aan kunnen geven in welke lijn dit is voorgevallen, hoe laat, waar en bij welke halte je bent ingestapt? Dan geef ik je melding intern door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kongsvinger

1 maand geleden - Het was bus90 om 17.30 ongeveer vertrokken uit den haag cs en ik moest naar lisse.Ter hoogte van hotel wassenaar stapte ze in die ene leek op Mike van der plas die dat zij.Het is de halte in katwijk bij het oude vliegveld valkenburg.Ik loop nog liever dan dat ik voortaan Arriva neem.

Arriva

Heeft op 13 juni 2017 om 17:44 geantwoord

Beste Kongsvinger,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ga je bericht doorsturen zodat de regio dit kan bespreken met de betreffende medewerker(s). Z

Zij zullen dit op gepaste wijze verder afhandelen.

Tot slot willen we jou onze oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat je weet dat niet alle chauffeurs zo handelen en dat we hopen je toch nog eens terug te zien in onze bussen.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 14:22 geantwoord

Het was een controlleur die mij uitmaakten voor zwerver,niet de buschauffeur.En gaan lopen dreigen met uitzetten van de bus bij het azc valkenburg zh.Had hij niet moeten doen want ik heb wel euro8,50 betaald.En ik werk in de haven dus logisch dat je zweet,maar waar hebben we het eigenlijk over.Klant staat centraal hij pas op het laatst.En ook collegas van mij hebben geen goede ervaringen met Arriva.Zegt geloof ik wel genoeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Kongsvinger