Klacht: Ik krijg steeds acceptgiros terwijl ik geen bestelling heb gedaan

op 23 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 24 januari 2014 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben het dossier bekeken. Inderdaad kunnen wij na onderzoek concluderen dat klant onterecht rekeningen heeft ontvangen. Dit betreurt ons.
Inmiddels hebben wij de rekening van klant gecorrigeerd. Zojuist telefonisch aan mevrouw meegedeeld dat ze wordt gevrijwaard. In overleg met klant
is er een compensatie aangeboden voor het ongemak. Mevrouw was tevreden. Kwestie kan als afgesloten worden beschouwd.

Alle klachten die gemeld zijn door eren971