Klacht: ik krijg mijn terugbetaling van 20 euro niet.

op 22 mei 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Op 30/04/ 2016 hebben wij bij Home en Cook in Roermond een contact grill optigrill gekocht. Daarop was er een actie waarop Tefal een keukenapparatuur actie deed en een terugbetaling voorziet was van 20 euro.
Wij hebben alles opgestuurd (het registratieformulier, een kopie van aankoopbewijs en de originele streepjescode. Nu blijkt dat ze nog niets ontvangen hebben. Wat moeten wij nu doen? De actie verloopt bijna en wij hebben geen streepjescode meer (die is al uitgesneden) zodat als wij het nogmaals zenden deze niet meer volledig zal zij wij niet meer in aanmerking zullen komen.

Gewenste Oplossing:

Heel tevreden van de optigrill, maar ontgoogelt op deze manier van terugbetaling ( je bent machteloos als het document verloren gegaan is bij de post)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mossel33