Klacht: Ik krijg mijn geld niet terug

op 24 augustus 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Vorige week een bobine besteld via autodoc.nl “Voor half 4 besteld, volgende dag in huis”, WAS AL DE EERSTE BELOFTE DIE AUTODOC NIET WAAR MAAKTE want wij hebben 4 dagen moeten wachten tot dat waardeloze onderdeel binnen kwam via UPS. Vervolgens hebben we deze ontvangen, BLIJKT DIT OOK NOG EENS DE VERKEERDE ONDERDEEL TE ZIJN. Ik bedoel, hoe dom kun je zijn als je alle gegevens doorgeeft en op basis daarvan zij dit onderdeel dienen te versturen. Wat me op viel was dat de website het niet optimaal deed wanneer wij deze RETOUR wilde sturen. Dit was mijn eerste teken van OPLICHTERIJ. Dan bel je naar dat zogenaamde Nederlandse nummer, krijg ik ook nog eens een vrouw eraan waar ik Engels tegen diende te praten (Waarschijnlijk afkomstig uit een oostblok land), Zeer onverstaanbaar maar wel zo vriendelijk om mij de retourlabel van DHL te sturen zodat ik deze netjes retour kan sturen. Ik heb deze Emily een paar keer gemaild dat ik NIET WIL RUILEN maar MIJN GELD TERUG WIL. De manier waarop ze haar mail stuurde, leek erop dat het onderdeel alleen kon ruilen. DAT IS NIET MEER NODIG. IK WIL MIJN GELD TERUG. En tot nu toe hebben we niets meer en geen enige terugkoppeling van deze mevrouw Emily ontvangen. AUTODOC IS EEN BEZEIKTE BOEL. NOOIT HIER BESTELLEN!!!

IK BEN PAS TEVREDEN ZODRA IK MIJN GELD TERUG KRIJG.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklantGT