Klacht: Ik krijg mijn geld niet terug

op 28 april 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 12 april geld over gemaakt via Western Union, maar de transactie is geannuleerd omdat er een storing was met iDeal. Het geld zou binnen 7 werkdagen op de rekening staan, en waarschijnlijk al binnen 2 werkdagen. Wij hebben tot op heden nog niets ontvangen. Na 7 werkdagen hebben we gebeld en moesten we een bankafschrift opsturen, dan zou het binnen 2 werkdagen binnen zijn. Na die twee werkdagen hebben we weer gebeld en zou het geëscaleerd worden, we zouden zeker binnen 2 werkdagen bericht krijgen. Vandaag is het zover, en uiteraard geen bericht. Weer opnieuw gebeld en nu wordt gezegd dat het geld op de 14e naar ons overgemaakt is en wij moeten bewijzen dat we het geld niet hebben ontvangen! We moeten een bankafschrift sturen met alle transacties van de 14e tot vandaag en ze kunnen niet zeggen wanneer we dan nieuws krijgen. In het begin konden we er vanuit gaan dat we het geld snel terug krijgen, nu willen ze geen enkele uitspraak meer doen…

Gewenste Oplossing:

Ik wil mij geld zo snel mogelijk terug...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniellelooije1