Klacht: ik krijg mijn betaalde tv niet geleverd

op 16 december 2014 over PlatteTVdiscounter.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Tv nog steeds niet in huis. Ik heb onderstaande klacht ook elders geplaats, zodoende is deze tekst neergezet d.m.v. kopieren/plakken.

Sinds ik betaald heb wordt ik aan het lijntje gehouden ( lees LEUGENS ), beginnende met : oh, ik zie dat ik het mailadres verkeerd heb ingetikt. vervolgens hoor ik alleen maar dat de tv binnen enkele dagen verstuurd wordt, dit duurd nu al weken.

Ik probeer al weken lang mijn bestelde (op 14-11-2014)tv in huis te krijgen. Levertijd toen was 5 á 10 werkdagen. Ik wordt telkens aan het lijntje gehouden dat de tv over enkele dagen verstuurd wordt. Na deze enkele dagen hoor ik precies hetzelfde. de tv staat nu als levertijd 3 á 5 dagen. Onderstaand was o.a. een bericht ;

Klantenservice PlatteTvDiscounter Toevoegen aan contactpersonen 8-12-2014

Aan: XXXXX

Goedemiddag,

Deze wordt aankomende Vrijdag verzonden en heeft u Zaterdag in huis.

XXXXXXX

Klantenservice

HET HIEROP VOLGENDE BERICHT :

Klantenservice PlatteTvDiscounter Toevoegen aan contactpersonen 12-12-2014

Aan: XXXX

Beste Carl.

Het toestel zal begin komende week verzonden worden, dus ik ga ervan uit dat hij gewoon naar je eigen adres verzonden kan worden?

XXXX

Manager Back-office

PlatteTVDiscounter

Vandaag (16-12-2014) krijg ik via live chat (niet bereikbaar), via mail geen bericht.
Bellen lukt, maar telkens 4 wachtende voor me ( 5x gebeld ).
Bij vorig telefonisch gesprek duurt 1 wachtende ongeveer 10 minuten, dus 4 wachtende is geen optie.

Als ik de tv in huis heb en wel zo snel mogelijk, daar ik nu zonder tv zit.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PlatteTVdiscounter.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PlatteTVdiscounter.nl in behandeling genomen

PlatteTVdiscounter.nl

Heeft op 19 december 2014 om 09:29 geantwoord

Het probleem is nog niet opgelost, maar we hebben meerdere malen kontakt gehad met de klant hierover den de situatie aangelegd. Is in behandeling en de klant wordt op de hoogte gehouden.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PlatteTVdiscounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PlatteTVdiscounter.nl beoordeeld.

Heeft op 19 december 2014 om 10:52 geantwoord

Zoals plattetvdiscounter aangeeft, het probleem is nog niet opgelost. Momenteel wordt ik op de hoogte gehouden door iemand anders van het bedrijf en hij verteld me de gang van zaken (vorige contactpersoon deed dit niet en beloofde van alles, waar niets van terecht kwam, gevolg deze klacht). Ik heb mijn tv nog niet binnen en er is ook geen zicht op welke termijn dit wel gebeurd, daar plattetvdiscounter de tv ook niet geleverd krijgt ( dit is hun verhaal ). Tijdelijk maar een klein tvtje neergezet als tijdelijke oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door sannat