Klacht: ik krijg geen facturen van KPN, maar er worden wel bedragen afgeschreven

op 19 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En dat probeer je dan al een aantal keren door te geven en te vragen of ze wellicht een factuur kunnen sturen per mail, of melden dat er iets klaar staat. Als tip krijg ik dan dat ik het best een account kan aanmelden en vervolgens dagelijks kan inloggen of er wellicht een factuur klaar staat…
Dat is toch niet de bedoeling?
Anders aan een andere afdeling doorgeven was het advies. Gebeld, maar ik kwam toch weer bij dezelfde afdeling uit. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Weer een half uur verder en tegelijkertijd geen oplossing!

Gewenste Oplossing:

Als ik nu gewoon een factuur krijg met het afgesproken en overeengekomen bedrag erop, zal ik blij zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. van Ee