Klacht: Ik kreeg een kapotte groeituinslang

op 05 juli 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Heb deze in febr besteld maar een week geleden gebruikt vanwegen het zeer natte voorjaar niet hoeven te spuiten. Meteen spoot het water uit wel 20 plekken van de slang Volgens mij is de binnenslang poreus enfin ik heb erover gebeld. Kosten €1 plus de normale kosten Ik kon het terugsturen maar ik zei dat ik de originele verpakking niet meer had Was niet erg toen bij de post moest ik ng eens €6,95 betalen voor verzending Het wordt nu wel een hele dure tuinslang Mijn ondernemer is500291421 art kenmerk 129542304 Code T3277 groeiende tuinslang ik hoop een goede slang van jullie te krijgen en een restitutie van de gemaakte onkosten Ik heb vrij veel bij jullie besteld in het verleden en nooit klachten gehad Hoop op een goede afwikkeling Vr Gr ijl Tuijthof Synagogepl 23. 6231KH in Meerssen

Zie hierboven een nieuwe slang en restitutie van de gemaakte kosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 07:52 geantwoord

Beste Klant,

Wij betreuren het dat u een defecte Xhose tuinslang heeft ontvangen. Uiteraard is dit niet bedoeling en hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen zorg dragen dat u een nieuwe Xhose gaat ontvangen, de gemaakte kosten zullen wij crediteren en terugstorten.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Ituijthof@hetnet.bl