Klacht: ik kan niet kopen bij webshop

op 26 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik vind dit echt te gek voor woorden.afterpay kan wel denken dat ze jezus zijn maar dan hebben ze behoorlijk mis.
waarom kan ik wel een lening krijgen enz enz.overal is er niks aan de hand.alleen bij afterpay.

Gewenste Oplossing:

als afterpay mijn blokkade per direkt ophef

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 september 2016 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Krap,

Bedankt voor je bericht en je keuze voor AfterPay. In je bericht geef je aan dat je bij je bestelling bij Tommy Teleshopping geen gebruik hebt kunnen maken van AfterPay.

Dit vinden we erg vervelend en we zouden je graag laten weten of er eventueel nog mogelijkheden zijn om gebruik te maken van AfterPay.

Omdat we hiervoor vertrouwelijke gegevens gebruiken, vragen we je om je te legitimeren.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Monique
Klachtenmanager AfterPay

Heeft op 02 oktober 2016 om 15:47 geantwoord

het is nog niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door ronald2