Klacht: Ik kan niet inloggen

op 12 mei 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik ben al jaren een klant bij bva , ik heb gisteravond nog een artikel gekocht
maar ik kan nu niet meer inloggen .
Ik heb al wel vijf keer een nieuw ww. aangevraagd ,maar iedere keer krijg ik een melding ww. klopt niet met uw gebr. nummer.
Ik word hier helemaal gek van.
Ik kan ook niet een nieuw account aanmaken want dan krijg ik de melding
dit nr wordt al gebruikt.

Ik ben tevreden wanneer U mij een gebr. en een ww. opgeeft wat wel werkt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 13 mei 2020 om 08:50 geantwoord

Beste meneer Koopmeiners,

Wat vervelend om te lezen dat u deze problemen ervaart. Uw gebruikersnaam is niet gelijk aan uw e-mailadres, vanwege uw privacy kan ik u hier niet melden wat de gebruikersnaam wel is. Via deze link komt u op een pagina terecht, als u daar uw e-mailadres invult wordt de gebruikersnaam naar u toe gemaild: https:www.bva-auctions.comnlloginforgotforgotname

Verder zie ik niks vreemds in uw account, daarom ga ik er vanuit dat het probleem zo opgelost is. Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken belt u dan vooral onze klantenservice zodat we dit met u kunnen bespreken. U kunt ons bereiken op: 033-4600070.

Maurits-BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door kees koopmeiners