Klacht: Ik kan mijn probleem niet foutloos melden

op 23 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanneer ik aan wil geven dat ik een verkeerd hoesje binnen heb gekregen en deze wil ruilen, dan moet ik een foto uploaden. Een JPG bestand. Dan wil ik mijn JPG bestand van 12 KB toevoegen maar dan zegt hij dat het geen JPG bestand is. Hierdoor kan ik niet aangeven dat ik het verkeerde product heb binnen gekregen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelde hoesje binnen krijg en het liefst nu wel binnen de beloofde 14 werkdagen ipv 17 werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 september 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MandyTax