Klacht: ik kan m ijn waardenbonnen van de Fletcher hotels niet kwijt !

op 08 november 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ben in het bezit van twee waardebonnen hotelovernachting voor 2 personen plus ontbijt. Heb daar voor betaald via uw veiling respectievelijk € 50,00 en €35,00 daarvan gaat € 10,00 naar u, en het overige €75,00 naar Fletcher. Nu probeer ik deze vanaf de zomer al te verzilveren maar dat lukt niet, omdat Fletcher maar een bepaald aantal kamers vrij geeft.
En dat zijn dan meestal de kleinere hotels in plaatsen waar niets is te beleven.
Goed ik heb zojuist Fletcher Leidesendam gebeld voor 1 kamer 2 personen voor aanstaande zaterdag 12 november. De kamer is vrij te boeken, alleen niet via de vakantieveilingbonnen. Ik heb aangeboden om bij te betalen maar dat mag niet. De bonnen zijn op 30 November niet meer geldig. Dus Fetcher steekt dan deze € 75,00 zo in de zak.

Kunt u mij helpen met het probleem. Ik ben bereid om alle twee de bonnen in te leveren tegen 1 nacht op zaterdag 12 november in de buurt van Den Haag

Ik ben bereid om alle twee de bonnen in te leveren tegen 1 nacht op zaterdag 12 november in de buurt van Den Haag , dan ben ik alsnog tevreden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 november 2017 om 09:56 geantwoord

Beste Fred,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb met je meegekeken naar jouw twee gewonnen veilingen van Fletcher en zie zie dat ze verschillende actievoorwaarden hebben, namelijk 1 waardebon is geldig van zondag t/m donderdag en de tweede waardebon, aankomst dagelijks mogelijk. Aankomst op de zaterdag is beperkt beschikbaar.

Het doel van deze waardebonnen is om je op een voordelige manier kennis te laten maken met onze Fletcher Hotels. Helaas is het je niet gelukt een gewenste boeking te maken op basis van jouw waardebon. Je kunt op basis van jouw waardebon van Vakantieveilingen maximaal 1 kamer voor 1 overnachting per waardebon op de speciale actiewebsite boeken.

Er is tegenover elke verkochte waardebon een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar. Per hotel is een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie. De waardebon is geldig voor boekingen op alle dagen van de week volgens het principe “wie het eerst komt, wie het eerst maalt, OP=OP en VOL=VOL”. Er zijn voldoende kamers beschikbaar, maar het is mogelijk dat jouw meest geliefde dag en hotels zijn volgeboekt. De betere weersomstandigheden zorgen ervoor dat de hotel snel zijn volgeboekt. Voor deze waardebonnen op de speciale actiewebsite is een andere beschikbaarheid dan de beschikbaarheid voor reguliere boekingen.

Wij adviseren je te allen tijde de actiewebsite in de gaten te houden. Een aantal keer per week wordt de beschikbaarheid bijgeladen, waardoor het veelal toch nog mogelijk is een gewenste boeking te maken.

Met jouw waardebonnen kun je maximaal resp. 5 of 12 dagen van te voren een boeking maken op basis van jouw waardebonnen. Daarna zijn de kamers nog niet vrijgegeven.

Wij hopen je voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes, Diana

Heeft op 09 november 2017 om 10:44 geantwoord

Dit is geen oplossing van mijn probleem. dit is een opsomming van de voorwaarden.
Die zijn mij ook bekend. Er worden heel veel overnachtingen op deze manier geboekt.
Iedere keer kassa voor de Vakantieveiling en Fletcher.
Er klopt helemaal niets van, de mensen zijn hun geldd kwijt. En van enige coulantie is geen sprake.

IK heb deze klacht ook bij Fletcher neergelegd, en bij geen behoorlijke oplossing ga ik de publiciteit zoeken via o.a. via FaceBook.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Schonis