Klacht: Ik kan geen contact leggen met PAYPAL – nummer gewijzigd en nu kan ik niet inloggen, en dus ook geen contact met PP opnemen…. zeer vreemd dat PP voorkomt dat contact opgenomen kan worden zonder in te loggen…

op 08 juni 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Mijn telefoon werkt niet meer, ik heb inmiddels een nieuw nummer. Nu wil ik een transactie doen via paypal, maar kom er achter dat door mijn nieuwe numr, mijn verificatie om in te loggen niet lukt. Contact zoeken met paypal kan online (voor zover ik na 2 weken proberen kan ontdekken) alleen nádat je bent ingelogd op je paypal account, maar dat lukt nu dus juist niet. Ik kan 2 telefonische bereikbaarheidsopties vinden: Het gratis nummer ligt er gewoon helemáál uit, dus probeer ik steeds het nummer in Den Haag. Iedere keer krijg ik een ellelang bandje waarin ik een stuk of 5 keuzemenu’s moet doorlopen, om aan het eind van het bandje opgehangen te worden met de boodschap: in verband met Covid-19 nu niet bereikbaar. Ik probeer het toch steeds (op verschillende tijden) omdat sommige bedrijven nu maar een beperkte kantooruren bezetting hebben, en ik hoop dàt er wel èèn moment in de week is dat ze bereikbaar zijn, maar so-far heb ik geen geluk.
Ik heb nu al een aantal online-aankopen gemist, omdat paypal betalen niet lukte, maar dat waren persoonlijke aankopen, die niet essentieel waren. Nu moet ik komende week een betaling doen bij een bedrijf dat alléén paypal transacties toestaat, en MOET ik wel kunnen inloggen, maar ik kan paypal op geen enkele manier bereiken. Ik weet niet tot wie ik mij kan wenden voor hulp.

Als er vanuit Paypal onverwijld contact met mij wordt opgenomen, en mijn nieuwe telefoonnummer gekoppeld wordt aan mijn Paypal account, zodat ik deze week nog weer kan inloggen op mijn paypal account. Ik ben nog steeds gewoon via mijn e-mail adres bereikbaar, en ook via mijn nieuwe telefoon. als men echt wil verifiëren dat ik het ben, kan dat op dezelfde manier als hun oorspronkelijke verificatiemethode waarbij ze een aantal centen op mijn bank overmaken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berendbotje77