Klacht: ik kan de prive code niet verzilveren

op 08 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2017 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Veldman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met het aanvragen van uw Prive abonnement. Onze excuses voor het ongemak.

Om het abonnement aan te vragen gaat u naar de volgende wegpagina: www.telegraaf.nl/kwartaalprive. Als u dit direct in de adresbalk aan de bovenkant van uw web browser invoert wordt u doorverwezen naar het online aanvraag formulier.

Mocht u er toch niet uitkomen, dan verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met onze digitale afdeling. U kunt deze tijdens kantooruren bereiken via het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door als het maar goed komt