Klacht: ik kan de prive code niet verzilveren

op 08 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de prive is ons aan geboden voor een kwartaal bij het afsluiten van een abonnement op de telegraaf en nu moet ik een code invullen om dit abonnement op prive af te sluiten maar het lukt niet om de code te verzilveren hoe nu verder

Gewenste Oplossing:

kunt u zorgen dat dit voor elkaar komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2017 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Veldman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met het aanvragen van uw Prive abonnement. Onze excuses voor het ongemak.

Om het abonnement aan te vragen gaat u naar de volgende wegpagina: www.telegraaf.nl/kwartaalprive. Als u dit direct in de adresbalk aan de bovenkant van uw web browser invoert wordt u doorverwezen naar het online aanvraag formulier.

Mocht u er toch niet uitkomen, dan verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met onze digitale afdeling. U kunt deze tijdens kantooruren bereiken via het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door als het maar goed komt