Klacht: Ik heb op 23 april een tafel besteld, de bestelling js geannuleerd maar ik heb tot op heden me geld niet ontvangen. telefonisch is Home 24 niet bereikbaar

op 09 mei 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Bestelling geannuleerd maar nog geen geld retour.

Wanneer ik me geld terug hen ontvangen 129 euro.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 18 mei 2016 om 09:02 geantwoord

De annulering is op juiste wijze voor de klant doorgevoerd en klaargezet om uitbetaald te worden. Helaas waren de bankgegevens van de klant niet meer inzichtelijk voor Home24. De klant had hierover natuurlijk geïnformeerd moeten worden. Dit is helaas niet gebeurd. Onze excuses hiervoor. We hebben de klant om de bankgegevens gevraagd zodat het bedrag terugbetaald kan worden.

Heeft op 18 mei 2016 om 09:10 geantwoord

Heel vreemd dat mijn bankgegevens niet bekend zijn, dat zegt wel iets over de administratie van home 24. Heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn geld terug krijg. Zeer slechte service en organisatie.

Bericht van Home24

8 maanden geleden - Dit heeft uiteraard niets te maken met onze administratie. Wij zijn conform de actuele wet en regelgeving verplicht om betalingsgegevens te verwijderen. Daarom zijn deze niet inzichtelijk. Ik betreur het dat u er geen vertrouwen in hebt uw geld terug te krijgen. Echter kan ik dit gevoel niet wegnemen. Wij zullen u op de kortst mogelijke termijn terugbetalen na ontvangst van de bankgegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom36