Klacht: ik heb nog brief ontvangen want ik heb nog geen klant nummer

op 07 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hermanni,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u graag digitaal wilt meelezen maar dat u geen klantnummer heeft ontvangen.

Wij hebben zojuist een telefonisch gesprek met u gehad waarin u heeft aangegeven dat de klacht inmiddels is opgelost en u de krant weer digitaal kunt lezen.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door p.hermanni