Klacht: ik heb niks besteld maar ik krijg facturen en dreigingen van deurwaarders

op 29 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Geachte lezer,

ik heb heel veel stress ervaren als oude behaarde man van 76 jaar.
omdat LuxStyle.NL beweert dat ik blackhead killer puistjes mak-up besteld zou hebben.
ik ben bejaarde man van 76 jaar een ik doe helemaal niet aan mak-up als nog blijf ik dreigingen van incasso krijgen
van LUXSTYLE.nl
zie mail contact hier onder

Beste Fabio,
U kan best even aangifte doen van identiteitsfraude:
Eventueel kan iemand u hierbij even helpen?
Als u ons daarvan een kopie van stuurt kunnen wij de factuur sluiten.
Nathalie
LuxStyle
Customer Service

On May 18, 2017 15:49 fabio alonzo wrote:
Beste Kian,
dat zegt me totaal niks een ik heb de pakket niet besteld.
ik ben een zieke bejaarde man van 77 jaar geheel doof en voor 70% blind.
een ik woon alleen ?
ergens is iets fout gegaan nu word ik de dupe van ?
hopelijk snapt u nu de situatie een kunt u me de ellende besparen.

On April 13, 2017 18:13 Kian D. wrote:
Beste Fabio,
Bedankt voor uw e-mail.
In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier (naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer) en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).

On April 13, 2017 15:58 fabio wrote:
vrijdag 07-04-2017 heb ik een pakketje ontvangen wat ik niet besteld had.
in eerste instantie dacht ik dat het een pakketje is wat verkeerd bezorg is van de buren.
echter deze hoort bij niemand.
op de stikker staat alleen een voornaam ??? adres van de verzender is doorstreept ??

On April 13, 2017 15:57 fabio wrote:

On April 13, 2017 15:57 fabio wrote:
groet,

als u de factuur sluit een mij daarvan een bevestiging stuurt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 20:19 geantwoord

Beste Jalal, Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Uw bestelling hebben wij niet retour ontvangen. De factuur zal worden gesloten indien wij de volledige betaling dan wel de producten in goede staat retour hebben ontvangen.

Heeft op 28 juni 2017 om 09:39 geantwoord

Hoi,
U geeft aan dat een email met bevestiging van de bestelling verstuurd word met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren.

Ik heb helemaal geen email ontvangen ??? Ik heb niks besteld een ik heb nooit de kans gehad om het te annuleren.
Een na dat ik de pakketje heb ontvangen heb ik meerder malen gebeld een gemailt waar ik het terug kan versturen aangezien de verzender adres doorstreept is ????
Daarna heb ik het pakketje terug gestuurd.
Ik heb teveel kosten, Stress een ellende meegemaakt voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Ik ben bejaard een ik zou nooit puistjes masker kopen. Hopelijk bespaart u me dit ellende trekt u dit recht.
Groet,

Alle klachten die gemeld zijn door alonzo