Klacht: ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

op 11 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

op 29 november 2013 heb ik een tablet behuizing met bluetooht voor samsung gekocht op mini in the box.com. ondertussen is het 6 januari en heb ik nog niks vernomen van mijn pakketje. ik heb miniinthebox.com een mail gestuurd maar hier heb ik vervolgens geen reactie op ontvangen. ik heb betaald maar niets gekregen, ik wil graag weten of ik mijn pakketje nog ga ontvangen en zo ja hoe lang het zal duren. anders wil ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug.

een datum wanneer ik mijn pakketje zal ontvangen of het geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 07:02 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben op XXX januari een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door demilai