Klacht: Ik heb een voucher ontvangen maar ik wil mijn geld terug

op 14 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Ik heb een voucher ontvangen voor een door het hotel geannuleerde hotelreservering. Dit was een eenmalige reservering voor een vliegreis. Aangezien ik nooit gebruik maak van hotelovernachtingen ga ik de voucher niet gebruiken en wil ik graag mijn geld terug. Ik heb diverse keren contact met hun gehad via mail en iedere keer krijg ik als antwoord dat ik de voucher maar moet accepteren en als ik hem niet gebruik dat ik hem dan maar weg moet geven. Ik vind echter dat Hotelspecials voor mij niet zomaar kan bepalen dat ik de voucher weg kan geven. Zij kennen mijn financiële situatie niet. Nogmaals ik wil mijn geld terug. De reserveringskosten heb ik ook al niet terug gekregen dus volgens mij is het hotel meer de dupe dan Hotelspecials!

Ik wil mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 14 mei 2020 om 16:42 geantwoord

Beste Astrid Ter Beek,
Je hebt eerder vandaag exact dezelfde klacht geplaatst op deze website. Hierop hebben wij reeds gereageerd. Helaas blijft het antwoord hier dan ook hetzelfde: iedereen die recht heeft op een terugstorting, ontvangt dit in de vorm van een voucher. Hierin kunnen geen uitzonderingen worden gemaakt.

Excuses dat wij je niet het antwoord kunnen geven waarop je hoopterekende.
met vriendelijke groet,
HotelSpecials

Heeft op 14 mei 2020 om 16:46 geantwoord

En jullie komen iedere keer met hetzelfde antwoord dus dit schiet niet op. Wij hebben als consument ook rechten en die kunnen jullie niet zomaar naast jullie neer leggen

Alle klachten die gemeld zijn door Astridterbeek