Klacht: ik heb een Samsung s9 besteld bij tele2

op 06 september 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had hem op 05-09-2018 besteld voor 00:00 en ze vertellen mij dat ie vandaag bezorgd zou worden ik kon mij telefoon zelf inplannen wanneer ik hem binnen zou krijgen ik wil hem graag vandaag binnen hebben ben namelijk vandaag vrij en morgen ook maar ik kan beide dagen niet in plannen

Gewenste Oplossing:

als ik mijn telefoon vandaag of morgen kan ontvangen graag vriendelijke groet Bart hodde

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 september 2018 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bart_lil6,

Wij willen inderdaad altijd de volgende dag bezorgen, helaas blijkt dat dit bij u niet is gelukt. Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice via de telefoon of mail? Ik zag dat het pakketje uiteindelijk op 8 September is geleverd, ik hoop dat dit ook uitkwam.

Met vriendelijke groet, Planning Reviva Last Mile

Alle klachten die gemeld zijn door bart_lil6