Klacht: Ik heb een pakketje ontvangen die ik niet heb besteld

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

8 maanden geleden - Geachte Emiel Kruizinga, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 22 mei 2017 een bestelling van u ontvangen. Voor deze bestelling hebben wij ook een betaling van u ontvangen. Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen (factuurnummer 401415924, naar u verzonden op 24 juli 2017 en 401420769, naar u verzonden op 14 augustus 2017) Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is per direct beëindigd! U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuurbedrag. Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging. Wij kijken uit naar uw antwoord, Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

8 maanden geleden - Geachte Emiel Kruizinga, Na ons laatste bericht, mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Graag informeren wij of u de producten al retour heeft gezonden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Emiel kruizinga