Klacht: Ik heb dit niet besteld

op 12 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kreeg op Facebook een berichtje over styl en ik was nieuwsgierig toen ik erop klikte moest ik eerst mijn gegevens schrijven en kwam Ee ook iets te staan over tester tijdje later krijg ik het binnen en krijg ik ook een rekening waar ik helemaal niet naar vroeg ik heb nooit dit willen hebben als het geld kosten dit hebben ze ook niet aangegeven

Wanneer dit bedrag weg gaat hier heb ik niet om gevraagd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 18:37 geantwoord

Er is een email met bevestiging van uw bestelling naar u het door u opgegeven e-mailadres gestuurd. Op het selectiescherm en tevens tijdens het bevestigen van de bestelling worden de kosten aangegeven. De termijn van 14 dagen waarbinnen het ongeopende pakketje van een bestelling kan worden teruggestuurd is reeds verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soukaina123