Klacht: Ik heb die veiling gewoonen op 10/12/2013

op 28 januari 2014 over Productveiling.com in de categorie Online Veiling

Hoi Verlaine,

De door jou gewonnen veiling genaamd Productveilingen.com titled: Macbook Pro Retina 15″ + 1 is geupdated.

De nieuwe status is als volgt: Verstuurd Je product is verstuurd naar het door jouw opgegeven afleveradres.

Vriendelijke groet,
Productveilingen.com

*************************************************************
Vandaag we zijn op 28/01/2014 en mijn Macbook is nog steeds niet leverbaar.
Dit is de reden.
*************************************************************

Beste Fabrice,
Bedankt voor het wachten. Na gigantisch veel bellen ben ik helaas niet veel verder. Onze partner wacht op dit moment met de levering van de Azerty-modellen van van de Retina Pro. Nu blijkt dat deze versie in heel Belgie en Nederland lastig leverbaar is deze weken.
Nu kunnen we verder wachten maar wil ik je ter compensatie het volgende aanbieden. Dat is dat je het duurste model van 2850 euro kan krijgen en maar 400 euro moet bijbetalen. De rest is voor onze rekening. De Macbook kan dan morgen nog binnen komen bij je omdat die wel leverbaar is.

Groeten,

Hetty

Productveilingen.com

Ik zou graag willen dat u het nodige doen zodat ik eindelijk kan genieten van mijn product.
Voordat deze technologie is volledig overschrijden.
Binnenkort dit product zal niet meer interessant, Door de nieuwe appel technologie mijn product zal te oud zijn.

Verlaine Patrice.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Productveiling.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Productveiling.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verlaine Patrice